جستجو
 
خلاصه پروژه

نصب و راه اندازی سیستم  جامع ویکپارچه اتوماسیون اداری

  • امكان تعريف انواع نامه مانند: فاكس، پيش نويس، پيام و ...
  • امكان تعريف انواع طبقه بندي وارجعيت نامه مانند: عادي، محرمانه، سري و ...
  • امكان تعريف بايگاني هاي شخصي مختلف بر اساس موضوع
  • امكان بايگاني به صورت دائم، موقت و شخصي
  • امكان تعريف کلاسمانهاي مختلف
  • امكان ارسال نامه و پيوستهاي آن به چند كاربر به صورت همزمان
  • امكان تعريف دستورات ارجاعي ثابت جهت استفاده در زمان ارجاع
  • امكان تعريف سازمانها و اشخاص حقيقي و حقوقي مختلف
  • امكان تعريف چارت سازمان
  • امكان تعريف گروههاي طرف مكاتبه و تخصيص كاركنان با واحدهاي سازماني به اين گروه ها (اين امكان براي تسهيل در مكاتبات استفاده مي شود)
  • امكان  دسترسي آسان به نامه در سالهاي مختلف
  • امكان شماره گذاري وارده و صادره به صورت خودكار
  • امكان ثبت مشخصات كاربران مانند آدرس پستي، آدرس پست الكترونيك، تلفن و ...
  • امكان استفاده از ويرايشگر MS Word,wordpad   و .... ديگر ويرايشگرهاي مشابه
  • امكان استفاده از كليه داكيومنت اسكنرهاي موجود جهت ورود و ثبت مكاتبات
  • امكان ايجاد كاربران مختلف و تعيين سطوح دسترسي و عمليتهاي مجاز
  • امكان تهيه كپي هاي پشتيبان از سيستم
  • امكان بازسازي سيستم در صورت بروز اشكال
  • کنترل نگهداري و امنيت اطلاعات در سطوح مختلف
  • کنترل امنيت در سطح سيستم عامل
  • حفاظت اطلاعات در سطح پايگاه داده



 
منوی اصلی